Proiecte

Platforma SICASA

Sistemul electronic de evidență a animalelor agricole din România

Actualizarea și modernizarea programului SICASA – sistemul electronic național integrat de gestiune a animalelor agricole

10% progres

Aplicație web internă
DIGITALIZARE
Frontend / Backend

BENEFICIAR

Agenția Națională pentru Zootehnie prof. dr. G. K. Constantinescu

PROVOCAREA

SICASA – sau sistemul informatic pentru conservarea şi ameliorarea speciilor de animale agricole din România – este sistemul informatic folosit de Agenția Națională pentru Zootehnie “Prof. dr. G. K. Constantinescu” (ANZ) pentru evidența și gestiunea centralizată a tuturor raselor de animale de profil zootehnic (oi, capre, vaci etc.) cu excepția ecvideelor (cai, măgari etc.) – care au un sistem propriu de gestiune și evidență la care echipa civictechRO lucrează deja în paralel.

SICASA este un sistem electronic central de uz intern folosit atât de Agenția Națională pentru Zootehnie cât și de către asociaţiile crescătorilor de animale acreditate/autorizate de către Agenţie din întreaga țară. Din păcate, SICASA este un sistem informatic vechi care nu funcționează corect și are multe erori și blocaje, care îngreunează semnificativ sarcinile de lucru ale specialiștilor în zootehnie.

În contextul în care România înregistrează creșteri semnificative în materie de zootehnie conform ultimelor date Eurostat, modernizarea sistemului electronic național de evidență a animalelor agricole reprezintă o prioritate de intervenție și o oportunitate de a sprijini sectoarele eficiente și deschise digitalizării din România.



SOLUȚIA

Ne propunem să construim o versiune modernă a sistemului SICASA pentru ANZ, care să răspundă nevoilor actuale de funcționare, administrare, utilizare și operabilitate. De asemenea, ne propunem să corectăm erori, să optimizăm procese, să îmbunătățim interoperabilitatea și integrarea cu alte sisteme utilitare, dar și să adăugăm noi funcționalități de utilizare care să vină în întâmpinarea nevoilor și solicitărilor ANZ și a partenerilor săi.



STATUS

Momentan, suntem în faza de testare și analiză a problemelor sistemului. După ce înțelegem complexitățile și nevoile sistemului, dar și ale utilizatorilor săi direcți, vom continua cu implementarea reparațiilor și îmbunătățirilor.



CE URMEAZĂ

După finalizarea etapei de analiză, va urma etapa de Proiectare, prin care vom propune și vom agrea cu instituția beneficiară o structură actualizată a intervențiilor ce urmează a fi făcute asupra sistemului SICASA existent și a funcționalităților sale.

De asemenea, suntem în etapa de formare a echipei de lucru, așa că dacă dorești să contribui și tu,
Înregistrează-te ca Voluntar!

Avem nevoie de voluntari!

  • Skill-urile căutate sunt: .Net 2.0, Javascript si SQL Server
  • Crezi că poți ajuta? Înscrie-te ca VOLUNTAR!

Tehnologiile folosite la acest proiect continuă structura folosită de către compania care a dezvoltat și implementat inițial sistemului (UTI)

  • Tehnologiile folosite în prezent în acest proiect sunt mai vechi:
    • .Net 2.0, Javascript, SQL Server

Unde se poate, tehnologiile noi ce vor fi folosite în acest proiect sunt tehnologii web, Open Source, care se mapează nevoii de a dezvolta sisteme care să nu oblige beneficiarul la costuri sau constrângeri adiționale.

Coordonatorul de Proiect este Cristina Moga

Proiectul caută colaboratori voluntari.
Vrei să contribui? Înregistrează-te ca Voluntar!

Vom reveni în curând cu noi informații despre progresul acestui proiect!